Levering en retourneren

Onze leveringsvoorwaarden

  1. Outdoor Gigant streeft ernaar om zo snel mogelijk te kunnen leveren, voor meer informatie kun je bellen naar de afdeling verkoop.
  2. De koper dient direct na levering de bestelling te controleren op schade of fabricagefouten. Wanneer dit het geval is, dient de koper binnen 24 uur na leverdatum contact op te nemen met ons via mail of telefoon. Wij doen ons best om jouw klacht naar alle redelijkheid en tevredenheid op te lossen.
  3. Wanneer de koper niet aanwezig is op het benoemde afleveradres, niet thuis is bij een eventuele volgende bezorgpoging en niet reageert op een bericht van Outdoor Gigant of van de leverancier, dan komt de bestelling terug naar Outdoor Gigant. Outdoor Gigant neemt dan contact op met je om een nieuwe bezorgdatum af te spreken. De kosten van deze nieuwe bezorging zijn voor de rekening van de koper.
  4. Mogelijke claims op producten van Outdoor Gigant vervallen na 7 dagen.

Retourverzending

  1. Wanneer je producten wilt retourneren neem je als eerste contact op met Outdoor Gigant. Je ontvang dan (mits de artikelen retour mogen) een retourformulier.
  2. Wanneer je de producten opstuurt naar Outdoor Gigant, vergeet dan niet om het retourformulier duidelijk in te vullen en mee te sturen. Zonder ingevuld retourformulier kunnen wij je retour niet verwerken.
  3. Artikelen mogen alleen retour mits ze onbeschadigd, ongebruikt, compleet en niet vergrijsd zijn.
  4. Bestel artikelen (artikelen die speciaal voor jou besteld zijn) kunnen niet retour.
  5. Als je toch beschadigde of vergrijsde producten retour stuurt naar Outdoor Gigant zonder dit van te voren aan te geven, krijg je geen geld retour voor de producten.
  6. Indien je nog geen antwoord hebt ontvangen van Outdoor Gigant over je retouren, stuur je artikelen dan nog niet retour. Wacht tot je het retourformulier hebt ontvangen.
  7. De producten mogen NIET in de product dozen worden verzonden. Voorbeeld: een deurbeslag set met productdoos er omheen moet een andere doos er om heen krijgen om verstuurd te worden. Anders is voor de deurbeslag set niet meer verkoopbaar.
  8. Wij vragen je om het verzendbewijs goed te bewaren en ons deze per email toe te zenden, graag ontvangen wij deze op info@outdoorgigant.nl
  9. Het verzendrisico is voor de klant, Outdoor Gigant kan niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadigen of vermissen van pakketten.
  10. Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij deze z.s.m. verwerken en je inlichten over het wel of niet retour te ontvangen bedrag. Indien je geld retour krijgt, zul je dit binnen tien werkdagen op je rekening ontvangen.
  11. Als je product defect of incompleet geleverd is, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan naar een passende oplossing kijken, wellicht kunnen we het product omruilen of de missende onderdelen naleveren.

Voor vragen kun je contact opnemen met ons op 0548-209022

Contact